본문 바로가기

카테고리 없음

선박매매, 중고선박매매 2005 BUILT 11,417 DWT 일본 GENERAL CARGO VESSEL

 

선박매매 중고선박매매 2005 BUILT 11,417 DWT 일본 GENERAL CARGO VESSEL 

중고선박매매 선박매매 레져요트, 해양프랜트매매 차터링 선박수출 수입 선박매매의 빅 데이타를 수집 가공 분류 분석의 과정을 거쳐서 48시간안에 전 세계의 선박구매 바이어들에게 제공 함

문의전화 010-3589-6303

 

                                                               http://shipsale.co.kr

 

선박매매 중고선박매매 해양프랜트매매 선박용선

선박매매 중고선박매매 해양프랜트매매 선박용선

www.shipsale.co.kr

                                                              http://shipbrokerlink.com

 

Shipbroker

 

shipbrokerlink.com

                                                            ebinc1004.blogspot.com

 

선박매매 중고선박매매 중고선매매 해양프랜트매매 차터링

 

ebinc1004.blogspot.com

                                          

 

 

 

2005 BUILT DWT 11417  DWT JAPANESE GENERAL CARGO VESSEL FOR SALE

 

 

 

2005 BUILT DWT 11417  DWT JAPANESE GENERAL CARGO VESSEL FOR SALE

 

 

GENERAL CARGO VESSEL

PORT OF REGISTRY: PANAMA

CLASS: NK

BUILT: JAN. 2005

SHIPYARD: NISHI SHIPBUILDING CO., LTD.

KIND OF SHIP: GENERAL CARGO SHIP (TWEENDECK)

LAST SS 30TH NOVEMBER 2019, LAST DD 28th JAN 2018

DWT :2005 BUILT DWT 11417 GRT: 7,442 NRT: 3,957

LIGHT WEIGHT: 3293mt

L.O.A.: 110.67 M L.B.P.: 102.16 M L.P.P.: 104.03 M

BREADTH(MLD): 19.20 M (REGISTER)

DEPTH(MLD): 13.50 M (UPPER DECK)

DEPTH(MLD): 8.80 M (2ND DECK)

DEAD WEIGHT: 11417MT ON 9.214M

GRAIN/BALE 15,760.16/14,680.85

CARGO GEARS:

NO.1(CRANE): S.W.L. 30 T X 24.00 M E.L.

NO.2(CRANE): S.W.L. 30 T X 24.00 M E.L.

NO.3(DERRICK): S.W.L. 25 T X 23.00 M E.L.

MAX 60T(TWO CRANES COMBINE)

HATCH COVER TYPE: SINGLE PULL HATCH COVER

HATCH COAMING SIZE:

NO.1 UPPER 20.30 X 14.00 M LOWER 20.30 X 14.00 M

NO.2 UPPER 33.60 X 14.00 M LOWER 33.60 X 14.00 M

MAIN ENGINE MAKITA-MITSUI MAN B&W 3900KW(5,280PS) x 210RPM

GENERATOR x 3


필요한 다른 종류 선박의 INQUIRY도 아래의 MAIL로 보내주시면 48시간 안에 선박의

PARTICULAR와 선박사진을 메일로 보내드립니다.

E-MAIL : calebsuh@naver.com

MOB: 8201-3589-6303

whatsApp

선박중개법인 (주)에베네져

동명대학교 항만물류산업연구소

해운 항만 물류실무 컨설팅

경영학박사

해외영업이사 서상철

 

 

 

 

 

 

SCI 논문 : Tendency toward Mega Containerships and the Contraints of Container Terminals

외 해운 물류 항만 관련 논문 Publishing

https://www.mdpi.com/2077-1312/7/5/131

 

Tendency toward Mega Containerships and the Constraints of Container Terminals

This paper focuses on the coping ability of the existing container terminals when mega containerships call at a port. The length of 30,000 TEU (Twenty Equivalent Unit) ships are predicted to be 453 m and occupy 498 m of a quay wall. As a result, the length

www.mdpi.com


videoplayback (7).mp4
2.93MB

#선박매#중고선박매매#중고선매매 #해양프랜트매매  #차터링 #레져요트